ראש עיריית ניו יורק הגיע לבקר את הפצועים החרדים בירושלים

    בנצי ליזרוביץ | קרדיט: יונתן זינדל 2 Comment on ראש עיריית ניו יורק הגיע לבקר את הפצועים החרדים בירושלים
    16:26
    21.05.24
    מנחם טוקר No Comments on ממתי מותר להסתפר השנה: פולמוס הלכתי מרתק ב'זמן אוויר'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאז'יו הגיע לביקור בישראל. דווקא בימים בהם מדירים רבים את רגליהם מירושלים, מאימת הפיגועים, התלווה ראש עיריית ניו יורק למקבילו הירושלמי ניר ברקת, לסיור ארוך במוקדי החיכוך, אתרים מרכזיים בבירה ולביקור במיטותיהם של מאושפזי הפיגועים האחרונים.

    ברקת היה גאה בביקור: "ביקורו של ראש עיריית ניו יורק בירושלים דווקא בימים מאתגרים אלה, היא ביטוי לחברות אמת וסולידריות. אין לי ספק שכמו שתושבי ניו יורק התגברו על הטרור גם ירושלים תחזור בהקדם לשגרה". דה בלאז'יו האמריקאי אמר: "הקשר שלנו ראשי הערים ושל הערים שלנו קרוב מאוד וכאשר אתם סובלים גם אנחנו סובלים וכאשר אתם מותקפים גם אנחנו חשים מותקפים. אנחנו בניו יורק מכירים היטב את ההשפעות של הטרור, רק לפני שבועיים ביום הזיכרון שלנו נזכרנו מהו מחיר הטרור".

    בסיור שערכו האישים, ביקרו פצועים בבית החולים "הדסה", והתעניינו במצבם ובחוויה הקשה שעברה עליהם. "אנחנו בניו יורק מכירים היטב את ההשפעות של הטרור, רק לפני שבועיים ביום הזיכרון שלנו נזכרנו מהו מחיר הטרור". -אמר דה בלאז'יו הנרגש- "היום פגשנו שלוש משפחות שהושפעו עמוקות ממעשי הטרור, ואנחנו מבינים שכל מעשה של אלימות כנגד אזרחים אינו מקובל ועלינו לגנות אותו ולפעול למיגורו- כי לא יכול להיות שלום כאשר אזרחים נפגעים בחיי היום יום".

    "הלוואי ויכולתי לבטא במילים את הסיפורים הייחודים של הקורבנות שפגשנו היום, כל אחד עם סיפור מדהים ועם רוח חיובית על אף מה שהם עברו. מה שראינו ברוח ובכוח של הקורבנות ושל המנהיגות פה בירושלים ושל הצוות בהדסה מפיח בנו שיש עוד תקווה ותפילותינו עם כל הקורבנות ומשפחותיהם. כאשר האלימות תסתיים, יש פה אנשים טובים שיצליחו לקדם אותנו הלאה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יפה לו כל הכבוד הלואי שהיה מחליף את אובמה הימח שמויניק